5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش دوم)
یکی از پرسشهایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان میرسد؟ پاسخ این پرسش هر چه باشد به جرأت میتوان گفت که یکی از تبلیغات غیر دیجیتال هیچ زمان عمرش به انتها نخواهد رسید و آن چیزی نیست جز تبلیغات بیلبوردی. در دنیای امروز، علی رغم این همه پیشرفتی که در دنیای تکنولوژی به عمل آمده، هنوز هم استفاده از تبلیغات بیلبوردی روی بورس است و هر یک از من و شما در سطح شهر و جاده بارها و بهکرات با انواع بیلبوردهای تبلیغاتی رو به رو میشویم و این خود نشان از آن دارد که هیچ از میزان استفاده از تبلیغات بیلبوردی کاسته نشده است. در همین راستا در این نوشتار به معرفی ۲۰ بیلبورد تبلیغاتی جالب و خارق العاده میپردازم تا اولاً ببینید که برندهای مختلف جهان به چه سان از بیلبورد تبلیغاتی استفاده میکنند و ثانیاً اگر تا کنون فکر میکردید که دیگر استفاده از بیلبورد تبلیغاتی فایده ندارد تجدید نظر کنید و برای پیشبرد اهداف برند یا کسب و کارتان اقدام به استفاده از بیلبورد تبلیغاتی نمایید.
۶- بیلبورد تبلیغاتی “تغییر” اثر Leo Burnett:
استفاده از تصاویر نگاتیو در این بیلبورد به طرزی استادانه صورت گرفته و گزینهای عالی برای نشان دادن تغییر است.
۷- بیلبورد تبلیغاتی “منوی تخته سیاه” اثر DDB Warsaw:
این بیلبورد تبلیغاتی برای مک دونالد به کار رفته و جهت جلب توجه و همچنین انتقال پیام به بیننده بسیار خوب طراحی شده است.
۸- بیلبورد تبلیغاتی“زن” اثر BBDO:
این بیلبورد تبلیغاتی جالب برای bbc استفاده شده است. نکتهی جالب در مورد آن به نوعی ساختارشکنیاش است. این بیلبورد نشان از آن دارد که نباید حتماً شکلِ بیلبورد تبلیغاتی مسطح باشد بلکه میتوان از طراحیهای دیگر نیز به نحو احسن استفاده کرد. یک قسمت این بیلبورد تبلیغاتی در این خیابان و قسمتی دیگر در آن خیابان است و برای مشاهدهی کامل آن باید در تقاطع خیابانها ایستاد.
۹- بیلبورد تبلیغاتی “فرو رفته در آب” اثر Fame Adlabs:
این بیلبورد تبلیغاتی نیز بسیار جالب و منحصر به فرد است و در مکانی بسیار متفاوت مورد استفاده قرار گرفته. در یک جمله باید گفت «خارق العاده است!».
۱۰- بیلبورد تبلیغاتی “سالادهای تازه” اثر Leo Burnet:
بیلبورد تبلیغاتی دیگر برای مک دونالد و البته خلاقیتی دیگر. ببینید چگونه از تایپوگرافی به بهترین شکل ممکن برای انتقال «تازگی» به مخاطب استفاده شده است.