5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)

5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)

28 خرداد 1397
تعداد بازدید : 2,426

یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟ پاسخ این پرسش هر چه باشد به جرأت می‌توان گفت که یکی از تبلیغات غیر دیجیتال هیچ زمان عمرش به انتها نخواهد رسید و آن چیزی نیست جز تبلیغات بیلبوردی. در دنیای امروز، علی رغم این همه پیشرفتی که در دنیای تکنولوژی به عمل آمده، هنوز هم استفاده از تبلیغات بیلبوردی روی بورس است و هر یک از من و شما در سطح شهر و جاده بارها و به‌کرات با انواع بیلبوردهای تبلیغاتی رو به رو می‌شویم و این خود نشان از آن دارد که هیچ از میزان استفاده از تبلیغات بیلبوردی کاسته نشده است. در همین راستا در این نوشتار به معرفی ۲۰ بیلبورد تبلیغاتی جالب و خارق العاده می‌پردازم تا اولاً ببینید که برندهای مختلف جهان به چه سان از بیلبورد تبلیغاتی استفاده می‌کنند و ثانیاً اگر تا کنون فکر می‌کردید که دیگر استفاده از بیلبورد تبلیغاتی فایده ندارد تجدید نظر کنید و برای پیش‌برد اهداف برند یا کسب و کارتان اقدام به استفاده از بیلبورد تبلیغاتی نمایید.


۱۶- Oreo” گرفتگی”:

این تبلیغ مربوط به برند OREO است. سوای زیبایی آن، نکته‌ای که می‌توان از آن فرا گرفت این است که یکی از بیلبوردهای موفق بیلبوردی است که با اتفاقات و رویدادهای روز مرتبط باشد. این بیلبورد برای زمانی است که خبر از خورشیدگرفتگی بود و همین دلیل و در همین راستا OREO درصدد برآمده که بیلبوردی هماهنگ با وضعیتِ روز بسازد.


۱۷- “زندگی با کیک بهتر است” اثر JWT:

چندین بار به درگیر ساختن مخاطب اشاره شد. این بیلبورد نیز در همان راستاست و خیلی عالی و جذاب توانسته این عنصر را در خود جای دهد.


۱۸- “ساعت” اثر Bernstein-Rein:

از جمله جالب‌ترین بیلبوردهای این فهرست همین بیلبورد ساعت است. این بیلبورد در عین آن که نوعی تبلیغ است، برای مخاطبان مفید نیز هست. ساعت را به آنان نشان می‌دهد و در عین حال با استفاده از خلاقیتی فوق العاده بر ۲۴ ساعته باز باز بودن مک دونالد تأکید دارد: «ساعت ۰۲:۰۴ بامداد است اما همچنان ما باز هستیم».


۱۹- “تیغ bic” اثر TBWA:

عالی است، تلفیقی از کارکرد محصول، زیبایی و البته به رخ کشیدن محیط زیست.


۲۰- “شما آن را ساختید”:

گاهی استفاده از سادگی نیز می‌تواند در جذابیت یک بیلبورد تبلیغاتی مؤثر باشد. این بیلبورد نه نتها خیلی ساده است بلکه عنصر طنز را نیز در خود دارد و به خوبی می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند، خصوصاً آن که از رنگِ جالب توجه آبی در آن استفاده شده است.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش سوم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش سوم)
ico1397/03/27 ico16:13
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟