
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش سوم)
یکی از پرسشهایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان میرسد؟ پاسخ این پرسش هر چه باشد به جرأت میتوان گفت که یکی از تبلیغات غیر دیجیتال هیچ زمان عمرش به انتها نخواهد رسید و آن چیزی نیست جز تبلیغات بیلبوردی. در دنیای امروز، علی رغم این همه پیشرفتی که در دنیای تکنولوژی به عمل آمده، هنوز هم استفاده از تبلیغات بیلبوردی روی بورس است و هر یک از من و شما در سطح شهر و جاده بارها و بهکرات با انواع بیلبوردهای تبلیغاتی رو به رو میشویم و این خود نشان از آن دارد که هیچ از میزان استفاده از تبلیغات بیلبوردی کاسته نشده است. در همین راستا در این نوشتار به معرفی ۲۰ بیلبورد تبلیغاتی جالب و خارق العاده میپردازم تا اولاً ببینید که برندهای مختلف جهان به چه سان از بیلبورد تبلیغاتی استفاده میکنند و ثانیاً اگر تا کنون فکر میکردید که دیگر استفاده از بیلبورد تبلیغاتی فایده ندارد تجدید نظر کنید و برای پیشبرد اهداف برند یا کسب و کارتان اقدام به استفاده از بیلبورد تبلیغاتی نمایید.
۱۱- “دیوار قرمز” اثر Being:
در این تبلیغ از دیوار به عنوان بیلبورد استفاده شده و این خود نشان از آن دارد که حتماً نباید برای بیلبورد از یک فضای گران قیمت استفاده شود.
۱۲- “پنی” :
راههای بسیاری برای درگیر ساختن مخاطب وجود دارتد و یکی از آنها استفاده از تصاویری است که ذهن کاربر را درگیر ساخته و اجازه میدهند که هر یک از آنها برداشتی متفاوت از آن داشته باشند. این بیلبورد شورولت به خوبی هر چه تمامتر میتواند مخاطب را درگیرِ خود سازد.
۱۳- “شکلات غول پیکر”:
این بیلبورد بسیار جالب توجه است. یک شکلات مهر و موم شده و بسته بندی شده را نمایش نمیدهد، بلکه شکلاتی را به نمایش میگذارد که در حال استفاده است و چند نفر، با طراحیای بسیار زیبا، درگیرِ مصرف آن هستند.
۱۴- “تخم مرغ غول پیکر” اثر Leo Burnett:
در بالا گفته شد که بیلبورد نباید حتماً و ضرورتاً مسطح باشد، اکنون میتوان اضافه کرد که نباید حتماً ایستا هم باشد. در این تبلیغ مک دونالد، به بهترین شکل ممکن از تبلیغ متحرک و نا مسطح استفاده شده است.
۱۵- “به من نگاه کن” اثر WCRS:
آگهیهای تعاملی به شدت در حال رشد اند. این بیلبورد که برای دفاع از زنان ساخته شده نمونهای عالی از این نوع آگهیها ست. افزون بر این نشان از آن دارد که یک بیلبورد دیجیتالی نیز گزینهای بسیار خوب برای تقویت پیام است.