آشنایی با انواع بیلبورد تبلیغاتی (بخش ایستگاه اتوبوس)

آشنایی با انواع بیلبورد تبلیغاتی (بخش ایستگاه اتوبوس)

16 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید : 2,745

امروزه ایستگاه اتوبوس به یکی از نقاط ثابت و پربازدید در زندگی روزمره شهری و بلکه روستایی تبدیل شده است. همزمان با گسترش خودرو و افزایش چشمگیر جمعیت، احساس نیاز به اتوبوس و ایستگاه اتوبوس برای جابجای جمعیت به مسیرها و مقصدهای گوناگون بیشتر شد.



داشتن یک ایستگاه اتوبوس مناسب برای تمام سیستم های حمل و نقل درون شهری امری واجب و ضروری می باشد اما مناسب بودن این ایستگاه ها بسته به نظرات شهروندانی که از آن استفاده می کنند دارد از دید مدیران شهری که مسئولیت رسیدگی به این موارد را بر عهده دارند یک ایستگاه اتوبوس مناسب، ایستگاهی است که به مراقبت و نگهداری کمتری احتیاج داشته باشد.

به تازگی تبلیغات در ایستگاه اتوبوس واقع در مسیرها، از اهمیت بالای برخوردار شده است و به همین دلیل تنوع تبلیغات و همچنین خلاقیت در تبلیغات ایستگاه اتوبوس قابل مشاهده است.

مزایای تبلیغات در ایستگاه اتوبوس :

1- ارزان بودن هزینه اجاره تبلیغات
2- ایجاد جاذبه و گیرایی تبلیغات در ایستگاه اتوبوس برای مخاطبان
3-قرار گرفتن در کانون دید خوب برای عابران پیاده و سرنشینان خودرو
4- ارتباط مداوم با تبلیغات با استفاده کنندگان از اتوبوس
5- قرار گیری ایستگاه اتوبوس در نقاطی که امکان احداث
بیلبورد وجود ندارد.



ایستگاه اتوبوس در سراسر جهان به تبلیغات هوشمندی مجهز شده اند که نه تنها بازخورد های مثبت زیادی برای آگهی دهندگان به همراه داشته، بلکه محیط کسالت آور ایستگاه اتوبوس را نیز به یک مکان مطلوب برای سرگرمی مسافران تبدیل کرده است.
ایستگاه اتوبوس همیشه مکان های مناسبی برای تبلیغات هستند اصولا زمانی که شما منتظر اتوبوس هستید، کاری برای انجام دادن ندارید در نتیجه در اطراف خود به دنبال مطلبی برای خواندن می گردید و خواندن آگهی های تبلیغاتی بهترین راه برای وقت کشی در ایستگاه اتوبوس است.هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود که تبلیغات محیطی ابتکاری ترین نوع تبلیغ است و اغلب موافق هستند که ایده های که معمولا در نمونه های چاپی و یا تجاری به چشم می خورد در نوع تبلیغات در ایستگاه اتوبوس به خوبی به چشم می آید.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟