
آشنایی با انواع بیلبورد تبلیغاتی (بخش ایستگاه اتوبوس)
امروزه ایستگاه اتوبوس به یکی از نقاط ثابت و پربازدید در زندگی روزمره شهری و بلکه روستایی تبدیل شده است. همزمان با گسترش خودرو و افزایش چشمگیر جمعیت، احساس نیاز به اتوبوس و ایستگاه اتوبوس برای جابجای جمعیت به مسیرها و مقصدهای گوناگون بیشتر شد.
داشتن یک ایستگاه اتوبوس مناسب برای تمام سیستم های حمل و نقل درون شهری امری واجب و ضروری می باشد اما مناسب بودن این ایستگاه ها بسته به نظرات شهروندانی که از آن استفاده می کنند دارد از دید مدیران شهری که مسئولیت رسیدگی به این موارد را بر عهده دارند یک ایستگاه اتوبوس مناسب، ایستگاهی است که به مراقبت و نگهداری کمتری احتیاج داشته باشد.
به تازگی تبلیغات در ایستگاه اتوبوس واقع در مسیرها، از اهمیت بالای برخوردار شده است و به همین دلیل تنوع تبلیغات و همچنین خلاقیت در تبلیغات ایستگاه اتوبوس قابل مشاهده است.
مزایای تبلیغات در ایستگاه اتوبوس :
1- ارزان بودن هزینه اجاره تبلیغات
2- ایجاد جاذبه و گیرایی تبلیغات در ایستگاه اتوبوس برای مخاطبان
3-قرار گرفتن در کانون دید خوب برای عابران پیاده و سرنشینان خودرو
4- ارتباط مداوم با تبلیغات با استفاده کنندگان از اتوبوس
5- قرار گیری ایستگاه اتوبوس در نقاطی که امکان احداث بیلبورد وجود ندارد.
ایستگاه اتوبوس در سراسر جهان به تبلیغات هوشمندی مجهز شده اند که نه تنها بازخورد های مثبت زیادی برای آگهی دهندگان به همراه داشته، بلکه محیط کسالت آور ایستگاه اتوبوس را نیز به یک مکان مطلوب برای سرگرمی مسافران تبدیل کرده است.
ایستگاه اتوبوس همیشه مکان های مناسبی برای تبلیغات هستند اصولا زمانی که شما منتظر اتوبوس هستید، کاری برای انجام دادن ندارید در نتیجه در اطراف خود به دنبال مطلبی برای خواندن می گردید و خواندن آگهی های تبلیغاتی بهترین راه برای وقت کشی در ایستگاه اتوبوس است.هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود که تبلیغات محیطی ابتکاری ترین نوع تبلیغ است و اغلب موافق هستند که ایده های که معمولا در نمونه های چاپی و یا تجاری به چشم می خورد در نوع تبلیغات در ایستگاه اتوبوس به خوبی به چشم می آید.