آشنایی با انواع بیلبورد تبلیغاتی (بخش لمپوست بنر)
لمپوست بنرها نیز زاییده فکر بشر برای دسترسی به فضاهای تبلیغاتی بیشتر در شهر ها بزرگ هستند. جایی که چهارراه ها و تقاطع ها دیگر فضایی برای نصب بیلبوردها و سازه های تبلیغاتی ندارند لمپوست بنرها فضایی جدید را به روی شرکت های تبلیغاتی و صاحبان آگهی باز می نمایند.
لمپوست بنر نسل پیشرفته و اصلاح شده سازه های عمودی است که در سال های اخیر توسط شهرداری ها بر روی تیر چراغ برق برای نصب اعلانات عمومی مورد استفاده قرار می گرفت.
نوع پیشرفته نسل این سازه ها بواسطه فک های ثابت که در بالا و پایین قرار می گیرند سازه را در مقابل باد مستحکم تر می نمایند و بواسطه قرار گرفته بر روی میله های عمومی مخصوص به خود که در وسط بلوار ها و کنار پیاده رو ها نصب میشود جذابیت خود را بیشتر نموده است.این نوع سازه ها با توجه به ایستایی و منظم بودن نوع نصب بنر بر روی آن علیرغم ایجاد فضایی زیبا برای شهرهای بزرگ محلی مناسب برای تبلیغات در شهر تبدیل شده است.از لمپوست بنرها اغلب در کنار جاده ها و یا در وسط بلوار ها بصورت ایستاده و دارای ارتفاع خاصی از سطح جاده استفاده می شود.
مکان های مورد استفاده لمپوست بنر:
این نوع سازه ها با توجه به ایستایی و منظم بودن نوع نصب بنر بر روی آن علیرغم ایجاد فضایی زیبا برای شهرهای بزرگ محلی مناسب برای تبلیغات محسوب می شود و این نوع سازه در مکان های مختلفی قابل اکران است، که محیطی دات کام به شرحی از مکان های مورد استفاده آن پرداخته است.
مزایای نصب لمپوست بنر
این سازه ضمن افزایش توجه مخاطبان به تبلیغات محیطی ، باعث ارتقاء زیبایی و جذابیت چشم انداز بصری شهری نیز می گردد.
– تکرار در اجرای تبلیغات این سازه باعث زیبایی آن شده است
– سازه ای نو در تبلیغات محیطی ومتناسب با المان های شهری
– اندازه و ارتفاء آن متناسب با دوربین های مدار بسته شهری است
– این بنرها تاثیر مثبتی بر چشم انداز شهری دارند
– قیمت مناسب نسبت به سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر
– به عنوان مانعی در خیابانها یا پیاده رو محسوب نمی شوند
– نصب بنر در این سیستم آسان بوده و با استفاده از ابزاری ساده می توانید نصب را انجام دهید.
– در حال استفاده در اکثر کشورهای اروپایی
– قابلیت ارتجاعی درمقابل باد
– برگشت سرمایه کوتاه مدت
در این مطلب سعی تا مروری مختصر بر روی لمپوست بنر داشته باشیم تا سطح آشنایی ما با لمپوست بنر بیشتر گردد که بتوانیم در انتخاب نوع تبلیغ خود برای بهره وری بیشتر موفق تر باشیم.