مصرف کنندگان بیشتر به کدام رسانه های تبلیغاتی اعتماد می کنند؟

مصرف کنندگان بیشتر به کدام رسانه های تبلیغاتی اعتماد می کنند؟

30 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید : 1,701

این گزارش بر اساس داده های مربوط به نظرسنجی از هزار و سی مصرف کننده در ایالات متحده می باشد که هفته گذشته یک تبلیغ را دیده یا شنیده بودند؛ سن ۲۸ درصد از پاسخ دهندگان بین ۱۸ تا ۳۰، ۴۰ درصد بین ۳۵ تا ۵۵، و ۳۲ درصد ۵۵ سال می باشد.حدود ۶۱ درصد از پاسخ دهندگان به آگهی های ویدئویی که از تلویزیون پخش می شوند اعتماد دارند. ۵۸ درصد به چاپ اعتماد دارند. ۴۵ درصد به رادیو پادکست، ۴۲ درصد به بیلبورد های خارج از منزل، ۴۱ درصد به تبلیغات آنلاین، و ۳۸ درصد هم به رسانه های اجتماعی. نسل هزاره (فعلی) به نظر می رسد بیشتر از نسل های قبل به تبلیغات رسانه ایی اعتماد دارند. اختلاف بین نسل ها هنگام برقراری ارتباط با کانال های دیجیتال بیشتر نمایان می شود: 

۵۱ درصد از نسل هزاره میگویند که آنها به رسانه های اجتماعی وآنلاین اعتماد دارند. در مقایسه با نسل بیبی بومر (کسی که در دورهٔ انفجار جمعیّت پس از جنگ جهانی دوّم، یعنی در حدّ فاصل سال‌های ۱۹۴۶ و ۱۹۶۴ زاده شده‌ باشد) که تنها ۲۷ درصد از آنها به این رسانه ها اعتماد دارند.

حدود ۴۷ درصد از مصرف کنندگان با درآمد خانوار کمتر از ۴۹٫۹۹۹ هزار دلار به تبلیغات سراسری رسانه ها اعتماد دارند، در مقایسه با اعتماد ۶۱ درصدی خانوارهایی که درآمد انها بیش از ۱۰۰ هزار دلار می باشد.

مصرف کنندگانی که درآمد خانواده های آنها بالاتر است به هر یک از رسانه های تبلیغاتی، بیشتر از آنهایی که درآمد خانوار پایینی دارند، اعتماد می کنند.

درباره تحقیق: این گزارش بر اساس داده های مربوط به نظرسنجی از ۱۰۳۰ مصرف کننده در ایالات متحده می باشد که هفته گذشته یک تبلیغ را دیده یا شنیده بودند؛ سن ۲۸ درصد از پاسخ دهندگان بین ۱۸ تا ۳۰، ۴۰ درصد بین ۳۵ تا ۵۵، و ۳۲ درصد ۵۵ سال می باشد.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟