چند راه کار مهم در بازاریابی

چند راه کار مهم در بازاریابی

5 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید : 1,691

یکی از حیاتی ترین نیروها در راه اندازی کسب و کار، بازاریابی است. یک کسب و کار موفق بدون بازاریابی دقیق، حتما دیر یا زود با شکست مواجه می شود. کارآفرینانی که به دنبال ترفندهای ساده جهت رونق بخشیدن به وضعیت شغلی خود هستند، می بایست علم بازاریابی را به خوبی بیاموزند.در سال های اخیر برخی از افراد باهوش و با تجربه در بازار کار خود روش های موثر و کارآمد بازاریابی را به کار برده اند. بی شک شگفت زده خواهید شد اگر که بدانید این روش ها چقدر ساده و درعین حال هوشمندانه طراحی و اجرا می شوند.

در این مقاله لیستی از ده نفر برتر که در بازار کار خودشان موفقیت های بزرگ کسب کرده اند را نام می بریم و با روش هایی که این افراد برای شما پیشنهاد می کنند آشنا می شویم.

boost در رسانه های اجتماعی

پست های خود در رسانه اجتماعی را افزایش دهید. البته این افزایش می بایست با یک نیروی تقویت کننده همراه باشد. از هر رسانه اجتماعی که گمان می کنید پیام شما را بیشتر منتشر می کند استفاده کنید. بر اساس آخرین برآوردها، فیس بوک تنها ۶ % از محتوای کسب و کار طرفداران خود را نشان می دهد. با افزایش محتوای اصلی، پیام را به دست افراد بیشتری خواهید رساند. اگر شما بیش از ۱۰۰ دوست در صفحه فیس بوک خود داشته باشید با فشردن دکمه ” boost ” در پایان هر پست دیده می شوید. به این ترتیب شما با کمتر از ۳۰ دلار امکان این را پیدا می کنید که پیامتان را به سمع و نظر هزاران کاربر برسانید. Rob Wellmanمدیرعامل شرکت Social 5


سرعت عمل در انجام بارگیری اطلاعات

اطلاعات و داده ها را بارگیری کنید. حتما در نظر داشته باشید که سرعت عمل در این روش نقش مهمی دارد.

تبلیغات در فیس بوک یکی از ارزان ترین CPM ها در بازاریابی های آنلاین است. این روش مرقوم به صرفه امکان تست بازده تبلیغاتی در زمان حال را به شما می دهد. از این ابزار قدرتمند جهت ایجاد صد ها آگهی و تغییر یک عنصر در هر آگهی می توان استفاده کرد. به سرعت می توان همه اطلاعات را در بانک اطلاعاتی کنترل کرد. این روش بازده شما را دو برابر می کند.

Kyle Ivins یکی از بنیانگذاران آژانس Envolve


باز خوانی و تعامل

مسائل مرتبط با کسب و کارتان را به خوبی بیاموزید. نیازی نیست در بازار کار شعار بدهید. بیشتر سعی داشته باشید که ارتباطات خود را با مشتریان و افراد موجود در بازار کار بیشتر کنید. صحبت کردن و تعامل با بازار کار شما را به یک رهبری موفق نزدیک ترمی کند.

Jason Barberیکی از بنیانگذاران Friendemic


تبلیغات

تبلیغات، تبلیغات، تبلیغات. شما می توانید در زمینه تبلیغات کسب و کارتان تحقیق کامل و دقیقی داشته باشید. به نحوی که با یک کلیک دیده شوید. به عنوان نمونه گوگل یک روش تبلیغ موثر است. چرا که فقط در یک شهر نیست. به ازای هر کلیک هزینه در بردارد ولی تبلیغات شما جهانی می شود.

موتورهای جستجوی بسیار هستند که می توانند به شما کمک کنند. به عنوان نمونه موتورجستجوی ” Bing ” نتایج خوبی برای کسب و کارهایی که در زمینه boomer کودک فعالیت دارند ارائه می دهد. شما می توانید از گوگل یا موتورجستجوهای دیگر اطلاعات کسب کرده و از آن ها بهره مند شوید.

Jacob Baadsgaard


در هر کلمه کلیدی یک تبلیغ

در صورتی که بتوانید از کلمات کلیدی استفاده کنید، شما با هر کلمه یک تبلیغ کرده اید. استفاده از کلمات کلیدی در یک آگهی سطح تبلیغ شما را بالا خواهد برد. به آگهی های موجود در بازار بیشتر دقت کنید. گروه های تبلیغاتی خاصی هستند که فقط با یک کلمه کلیدی هدف را نشانه گیری می کنند. به این ترتیب با دو یا سه تبلیغ به یک کلمه کلیدی دست پیدا می کنند. این کار تبلیغ شما را خاص خواهد کرد.

Scott Coheمدیر عامل شرکت ۱۸۰Fusion


ارزش واقعی را پیدا کنید

در حال حاضر بزرگترین مسئله در رسانه ها و روابط عمومی این است که مطبوعات و البته مشتریان خاصشان، بیشتر علاقمند به بالا بردن ارزش اطلاعات می باشند. تا این که بتوانند در یک دوره یا یک منطقه موفقیت کسب کنند. شما می بایست به عنوان یک فردی که در بازاریابی موفق است تنها به فکر نیازهای یک دسته از خوانندگان خود نباشید و فقط نظر آن ها را جلب نکنید. بلکه به موفقیت های بالاتر و بیشتر بیاندیشید و ارزش واقعی محتوای کارتان را همواره در نظر بگیرید.

کیریل اسنپ کنر Snapp Conner PR


یک جمله تاثیر گذار

این فیلد کاملا واضح و مشخص است اما معمولا توسط کارآفرینان نادیده گرفته می شود. شما می بایست بتوانید کسب و کار خود را به خوبی در یک جمله توضیح دهید. این کار نباید هیچ استثنایی را در بر گیرد.

 Harrison Weberروزنامه نگار و ویراستار روزنامه VentureBeat


شناخت کامل رقبا

با کمک google alerts نام تجاری رقبای خود را پیدا کنید. شناسایی کنید که در چه زمینه ای و در کجا کسب و کار دارند. اگر بتوانید زمینه ای پیدا کنید که نام شما هم در کنار آن ها ذکر شود به موقعیت مناسبی دست پیدا کرده اید. بسیاری از سردبیران و روزنامه نگاران با جستجوی یک برند به دنبال نمونه های مشابه هم می روند. شما می توانید همان نمونه مشابه باشید.

Nathan Tanner – Insights of Foxtail


اصلاح موضوع و کلمه اصلی

موضوعات موجود را اصلاح کنید. شما در بازاریابی به کمک ایمیل فقط به یک کلمه کارآمد نیاز دارید. با کاهش خطوط موضوعی به کلمه موثر دست می یابید. آن کلمه می بایست هم کنجکاوی را تحریک کند و هم پیام شما را به خوبی انتقال دهد.

Tyler Dixonمدیر بازاریابی SpinGo


تبلیغات در فضای باز

محدود فکر نکنید. به خارج از محدوده ها نیز بیاندیشید. زمانی که با بودجه تبلیغات می کنید به خوبی می توانید خلاقیت به کار گیرید. افرادی هستند که با پرداخت یک تبلیغ در یکی از بیلبودرهای مناطق بسیار پر رفت و آمد شهر، فروش خوبی از آن آگهی به دست می آورند.

Matt Frisbie مدیرعامل ChiefMO

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟