آیا استان آذربایجان شرقی، محل مناسبی برای تبلیغات بیلبورد می باشد؟

آیا استان آذربایجان شرقی، محل مناسبی برای تبلیغات بیلبورد می باشد؟

22 فروردین 1397
تعداد بازدید : 114

آذربایجان شرقی ، یازدهمین استان کشور از نظر وسعت می باشد. این جایگاه نشان از موقعیت مناسب این استان برای سطح تبلیغات و عرضه محصولات و برند خود می دهد. استان آذربایجان شرقی از سمت شمال به جمهوری‌ های آذربایجان و ارمنستان، از سمت غرب و جنوب غرب به استان آذربایجان غربی، از سمت شرق به استان اردبیل و از سمت جنوب شرق به استان زنجان محدود شده‌است. این استان دارای آب و هوای سرد کوهستانی بوده و کلّ محدودهٔ استان را کوه‌ها و ارتفاعات تشکیل داده‌اند.

از جمله مهم ترین بناها و آثار دیدنی این استان عبارت است از:


1- رصدخانه مراغه

2- موزه آذربایجان

3- روستای تاریخی مجارشین

4- برج خلعت پوشان

5- حمام قدیمی شهر ترک

6- مسجد جامع تسوج

7- ....


از این رو می توان استان آذربایجان شرقی را محل مناسبی برای تبلیغ بیلبورد در نظر گرفت. گستره جمعیتی اقوام ترک در سطح کشور باعث می شود تا هرگونه تبلیغ بصورت بیلبورد و یا هر نوع دیگری، به سرعت در کشور انتشار پیدا کرده و از طریق تبلیغات کلامی به گوش سایر مردم در دیگر استان ها برسد. از طرف دیگر، به دلیل اتصال این استان به دو کشور همسایه، و حجم واردات و صادرات، بیلبورد آذربایجان شرقی بستر مناسبی برای شرکت هایی می باشد که باید با شرکت های دیگر در کشورهای همسایه در تعامل باشند.

وجود شهرک های صنعتی بزرگ و قوی نیز از دیگر ویژگی های استان آذربایجان شرقی می باشد. مرکز این شهرک ها در شهر صنعتی تبریز می باشد که بیلبوردهای مناسبی در ابعاد مختلف را ارائه می دهد. از سویی دیگر شهر تبریز به دلیل وجود منطقه آزاد، تبدیل به منطقه ای بی المللی برای عرضه محصولات و تبلیغ برند می باشد. از این استان آذربایجان شرقی با تاثیر گرفتن از شهر تبریز، مورد توجه توریسم ها، شکرت ها و بازارهای خارج از کشور بوده است.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟