دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی

28 مرداد 1397
تعداد بازدید : 3,751

دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند و این دغدغه ممکن است در کوچکترین موارد زندگی تا بزرگترین قسمت های آن وجود داشته باشد و ذهن فرد را در طول روز درگیر خود نماید. خوراک روزانه، درآمد ماهانه، خرید محصول مورد نظر با قیمتی مناسب و ... از جمله این دغدغه ها می باشد. 

در این میان، شرکت هایی که بتوانند با سرعت و دقت بسیار زیادی، دغدغه های مخاطبین هدف خود را بیابند، گوی سبقت را از دیگر رقبای خود می بایند و به راحتی محصول و خدمات خود را به آنان عرضه می دارند. شرکتی که بتواند دغدغه های روزانه و یا طولانی مدت مخاطبین خود را بیابند، می توانند خدمات و محصولات خود را فورا بر اساس این دغدغه تغییر دهند و اصلاح کنند تا تاثیر بیشتری را در جذب مخاطبین خود، همچنین رضایت مندی مخاطبین را مشاهده کنند.

حال سوالی که در این زمینه مطرح می شود این است که چگونه می توان دغدغه ی مخاطبین خود را به راحتی به دست آورد؟ تعیین مخاطبین هدف، انتخاب دغدغه و نوع تبلیغات، عواملی هستند که در جذب مخاطب و رضایتمندی آنان بسیار موثر است.در ادامه به برخی از نکات مهم برای یافتن دغدغه مخاطبین خواهیم پرداخت.


1- موضوع روز را بیابید..

یافتن موضوع روز از جمله اقداماتی است که برای یافتن دغدغه مخاطبین موثر است. باید سعی شود در تبلیغ هایی همچون تبلیغات بیلبوردی، رسانه ای و ... که مستقیما مخاطبین را هدف گرفته است، از موضوعی که در آن دوره از زمان ذهن افراد را درگیر نموده است، به نحوی به نفع مجموعه خود برای فروش محصولات و یا عرضه خدمات خود استفاده نماید. به عنوان مثال در این زمان، موضوع نوسانات ارزی و افزایش نرخ دلار به موضوعی بسیار داغ در بین اذهان مردم تبدیل شده است.  پس اگر شرکت های فعال بتوانند از این دغدغه و  موضوع، به هر شکل ممکن در تبلیغات خود استفاده نمایند، برگ برنده در دستان آنان قرار می گیرد. این امر ممکن است به عنوان تبلیغ متضاد، بصورت طنز، بصورت تایید و یا رد کردن این اوضاع در تبلیغات بیلبوردی انتخاب شود.

2- قدرت پیش بینی داشته باشید

آنالیز و تجزیه رفتارهای مخاطبین در تاریخ گذشته، از عواملی است که باعث یافتن مسیری مشخص از سیر رفتاری مخاطبین در آینده می شود. پس از پیش بینی راه مخاطبین خود، می توانید چندین گام از رقبای خود جلوتر باشید. بطوری که پس از یافتن دغدغه های آتی مخاطبین، خود را برای آن ایام آماده نموده و محصولات و خدمات خود را بر  اساس شرایط آن زمان، بصورت کاملا دقیق و مهندسی شده عرضه می کنید.

اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش سوم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش سوم)
ico1397/03/27 ico16:13
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟