فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)

فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)

16 مرداد 1397
تعداد بازدید : 1,961

در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.در این مطلب قرا بر این است تا به قوانین موجود در هر فصل برای انتخاب رنگ ها بپردازیم و تاثیر هر رنگ را برای رساندن اهداف به مخاطب بررسی نماییم.


2- " رنگ های هر فصل را جدی بگیرید ..."

همانطور که در مطلب گذشته ذکر شد که هر فصل دارای فصلی متضاد با خود است، این موضوع را نیز باید اضافه نمود که هر فصل دارای رنگ مخصوصی است که عموم مردم، فصل را با آن رنگ می شناسند. از این رو استفاده از این رنگ ها برای جذب مخاطب و تاثیر گذاری بر روی مخاطب هدف الزامی می باشد. اگر بخواهیم بصورت خلاصه رنگ های هر فصل را بیان نماییم، می توان اینطور بیان نمود که برای فصل بهار، رنگ سبز، فصل تابستان، رنگ قرمز، فصل پاییز، رنگ نارنجی و فصل سفید، رنگ سفید است.

انتخاب هر رنگ برای فصل ها تاثیر مستقیمی از میزان انرژی و احساسی بودن آن فصل دارد. بطوری که در فصل تابستان، به دلیل وجود تعطیلات و گرم بودن هوا، شور و اشتیاق مردم برای انجام مسافرت و گردش و تفریح و .... افزایش می یابد. به همین دلیل برای فصل تابستان، رنگ قرمز که نماد گرمی و انرژی است انتخاب شده است. یا برای فصل زمستان و پاییز و بهار، هر یک بنا بر دلایلی دیگر دارای رنگ هایی مختص هستن که از جمله دلایل این سه فصل را می توان به افزایش میزان آن رنگ ها در آن فصل اشاره نمود. بوطری که با شکوفا و سبز شدن درختان در فصل بهار، رنگ سبز رنگی غالب برای این فصل است. همچنین رنگ نارنجی و سفید نیز با توجه به رنگ درختان در پاییز و رنگ سفید برف در زمستان انتخاب شده اند.

همانطور که در مطلبی از اهمیت انتخاب رنگ در تبلیغات بیلبوردی صحبت شد، افزودن قانون رنگ فصل ها می تواند رقابت برای فروش بیشتر و بهتر محصولات را در بیلبورد به همراه داشته باشد. می توان با انتخاب هر رنگ در فصل خودش، نظر مخاطب برای توجه و تماشای آن تبلیغات بیلوردی بیشتر جلب می شود که همین نکته ساده باعث می شود تا آن تبلیغ در ذهن مخاطب نقش بسته و او را تبدیل به یک مشتری بالقوه نماید. البته باید در نظر گرفت که محل قرار گرفتن تبلیغ نیز تاثیر زیادی برای انتخاب رنگ دارد. زیرا به عنوان مثال اگر در فصل پاییز، تبلیغی را در کنار درختانی که به رنگ نارنجی تبدیل شده اند با رنگ نارنجی نمایش دهیم ، باعث می شود تا مخاطب نتواند تمام جزییات آن تبلیغ را ببیند و به دلیل تشابه رنگ های درختان با تبلیغ، نتواند بطور کلی آن تبلیغ را ببیند. بهتر است تا در این مواقع از رنگ های متضاد در تبلیغات بیلبوردی استفاده شود تا مخاطب بتواند تبلیغات را مشاهده نماید.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش سوم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش سوم)
ico1397/03/27 ico16:13
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟