در تبلیغات بیلبورد بهتر است از متن های بلند استفاده شود و یا متن ها کو

در تبلیغات بیلبورد بهتر است از متن های بلند استفاده شود و یا متن ها کو

20 فروردین 1397
تعداد بازدید : 1,538

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی بنر بیلبورد، میزان استفاده از کلمه و جملاتی است که در آن استفاده می شود. با توجه به این که عابرین پیاده و یا افرادی که در خودروی خود در حال مشاهده بیلبورد تبلیغاتی شما هستند، زمان زیادی برای مشاهده کامل تبلیغ شما بر روی بیلبورد ندارند. البته گاهی ممکن است که به دلیل جذابیت زیاد یک تبلیغ، عابرینی زمانی برای بررسی و مشاهده کامل بیلبورد، توقف نمایند که در این مطلب موضوع مورد بررسی نمی باشد.

از کاربردهای استفاده متن های کوتاه در تبلیغات بیلبورد، می توان به نوشتن شعار شرکت یا برند، نام محصول، تبلیغ مبهم و ... نام برد که بهترین روش تبلیغ برای این موارد، استفاده از متن های کوتاه می باشد. زیرا اگر نام برند و یا محصول در لا به لای انبوهی از متون بر روی بیلبورد قرار گیرد، باعث می شود تا مخاطب نتواند به براحتی نام برند و یا محصول را شناسایی کند و این اتفاق دلیل اصلی عبور زودگذر مخاطب از بیلبورد می باشد.

در مطالب گذشته مقداری در مورد استفاده از متن های کوتاه در تبلیغ مبهم صحبت شد. نمونه هایی از این نوع تبلیغات با متن های کوچک را در زیر مشاهده می کنیم.







در مورد متن های بلند در بیلبورد نیز باید اشاره نمود که این نوع نوشتار در بیلبورد ها، اغلب برای انتقال مبحثی و مهم جدی در اهداف مختلف می باشد. بعنوان مثال، ممکن است در زمانی، برخی از مسئول مهم کشوری سخنرانی هایی داشته باشند که برای اطلاع عموم افراد بخش مهمی از متن آن سخنران و مسئول، بصورت بیلبورد به نمایش در آید. و یا در مواردی که بصورت تبلیغات استفاده می گردد می توان به استفاده دانشگاه ها از این نوع تبلیغات اشاره نمود.

بطوری که برای جذب دانشجویان جدیدالورود و تبیین شرایط ثبت نام، در بیلبورد جدول ها و متن های بلند را استفاده می کنند.البته باید توجه داشت که منظور از بیلبورد در این مطلب، تنها بیلبورد های پل هوایی و سایر آن نبوده بلکه لمپست ها و تابلو های استند نیز مورد اشاره می باشد.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟