با این 3 روش، برند خود را به دیگران معرفی کنید

با این 3 روش، برند خود را به دیگران معرفی کنید

9 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید : 1,209

استراتژیست های بازاریابی اتفاق نظر دارند که آگاهی مشتری از “نام برند” در هر صنعت سبب میشود که شرکت قدم های رو به جلو را به شیوه ای مؤثرتر بردارد. آگاهی کامل از برند، اهداف متعددی را برای شرکت هایی که به دنبال افزایش فروش در بازار هستند، به انجام می رسانند. شیوه آگاهی رسانی باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند همگام با شرکت حرکت کرده و در صورت لزوم با شرایط جدید وفق پیدا کند. علاوه بر این شرکت باید به دنبال ایجاد آگاهی در مشتری به وسیله مواردی چون “ترویج وب سایت” و “افزایش ارزش برند” باشد.



شیوه خرید محصول به گونه ای است که، در قدم اول خریدار درمی یابد که نیاز به خرید یک محصول دارد. در بسیاری از موارد وی در مراحل بعد اقدام به جمع آوری اطلاعات در رابطه با محصول مورد نظر میکند.



در بیشتر خریدها ممکن است خریدار محصولات زیادی را ارزیابی کند، اگرچه در بعضی موارد همچون خرید یک نوشیدنی، ممکن است به راحتی آن را خریداری کند. علی رغم این مورد، خریدار ارزش محصول را از نظر شخصی و مالی مورد بررسی قرار خواهد داد. پس از خرید محصول، او خرید خود را بررسی کرده و تنظیمات مورد نیاز را بر روی آن انجام می دهد. گاهی اوقات این مورد بسیار سریع صورت گرفته حال آنکه در موارد دیگر، ممکن است در دراز مدت صورت بگیرند. به عنوان مثال، چنانچه او نوشیدنی را خریداری کند و از آن خوشش نیاید، روز بعد نوشیدنی دیگری را خواهد خرید. اما اگر محصول خریداری شده موردی چون خودرو باشد، ممکن است دو تا پنج سال طول بکشد تا شخص خرید دیگری انجام دهد.

آگاهی بخشی به مشتری

در این مورد، شرکت باید ارزیابی کند که چه کارهایی را در جهت افزایش آگاهی مشتری باید انجام دهد.

شرکت بسته به محصول خود، باید استراتژی های خاصی را به کار بگیرد. در نظر داشته باشید که هر کسب و کار نیاز به غلبه بر چالش های خاصی دارد تا مشتری مزایای کار با آن شرکت را درک کند.

ارتقاء وبسایت

یک وب سایت کمک می کند تا مشتریانی در محدوده جغرافیایی وسیع تر جذب کرده و خدمات شما محدود به یک منطقه جغرافیایی نباشد. مشتری ممکن است در رابطه با یک محصول تحقیق کند و سپس به جای مراجعه حضوری به محل شرکت، محصول مورد نظر خود را از روی کاتالوگ و  یا با استفاده از تلفن همراه سفارش دهد.

استخدام یک گرافیست می تواند کسب و کار شما را در طراحی تصویری که در ذهن دارید کمک کند. استفاده از کارت های تبلیغاتی، بازاریابی و تبلیغات اضافی بیشتر سبب افزایش آگاهی مشتری در رابطه با برند شما می شود. سازگاری در طراحی کمک میکند تا مشتریان ارتباط بهتری را با لوگو شرکت و محصول آن برقرار کنند.

افزایش ارزش برند

هر مشتری “ارزش” را به صورت های متفاوتی معنا میکند. آگاهی بخشی به مشتری سبب میشود تا مشتری ارزش بیشتری را برای برند شما قائل شود. به عنوان مثال شرکت تولید کننده موتور سیکلت میتواند وعده دهد که با خرید موتور سیکلت از آنها، تعویض روغن آنها برای ۳ بار به صورت رایگان انجام بگیرد. بنابراین بسیار ضروری است که روش لازم برای توسعه آگاهی در رابطه با نام تجاری خود را کسب کنید اما در نظر داشته باشید که این موارد یک شبه اتفاق نمی افتد. همیشه و در همه حال قدمی رو به جلو برداشته و به کوچکترین پیشرفت ها نیز توجه داشته باشید.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟