چگونه بهره وری تبلیغات در بیلبورد را افزایش دهیم؟

چگونه بهره وری تبلیغات در بیلبورد را افزایش دهیم؟

تعداد بازدید : 555 تعداد نظرات : 0

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تبلیغات بیلبوردی را به عنوان بهترین راه تبلیغ برند و یا محصول خود انتخاب کرده اید، این مطلب می تواند به شما کمک زیادی در نحوه تبلیغ شما در بیلبورد برای جلب توجه عموم مردم کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.


برای درک مطلب بهتر است عوامل را بصورت دسته بندی شده مرور نماییم:


1-مخاطب هدف در بیلبورد کیست ؟

تعیین مخاطب هدف در تبلیغات بیلبوردی جزو نخستین و اصلی ترین معیارهای تبلیغات در بیلبورد می باشد. چرا که اگر در انتخاب مخاطب هدف در بیلبورد دچار اشتباه شویم، به راحتی علاوه بر از دست دادن مبلغ قابل توجهی از هزینه های تبلیغات، مخاطبان اصلی و هدف خود را به دلیل تبلیغات اشتباه از دست داده و میل و رغبت خود را به برند و محصول شما از دست می دهند. از دست دادن زمان تبلیغات که حداقل یک ماه می باشد را نیز باید در نظر گرفت.


اگر بخواهیم این بخش را با مثالی بیان کنیم، بدین صورت می باشد که شما یک شرکت تولید خودرو های قیمت بالا و لوکس را در نظر بگیرید. اگر این شرکت مخاطب هدف خود در بیلبورد و سلیقه آن مخاطب را در نحوه تبلیغ در نظر نگیرد، حتما با شکست سنگینی در معرفی محصول خود روبرو می شود.

عموما افرادی که امکان خرید خودرو هایی با قیمت های بالا را دارند، به عظمت و شکوه آن خود توجه زیادی می کنند. اگر در تبلیغ خود نتوانید این شکوه را بدرستی و با حقیقت نشان دهید، مخاطبان شما به راحتی از دست رفته و این تبلیغ حتی به عنوان سوء تبلیغ برای شما محسوب می گردد.حال ممکن است تبلیغات بیلبورد شما برای محصول یا شکت خاصی نبوده باشد و بلکه برای اهداف خیرخواهانه به نفع نیازمندان باشد. بدین طریق باید مخاطب هدف خود را به نحو بسیار دقیقی شناسایی نمایید.


2-موقعیت مکانی بیلبورد

انتخاب درست موقعیت بیلبورد از دیگر شروطی می باشد که در صورت عدم رعایت آن ، بهره گرفتن مناسب از تبلیغ امکان پذیر نیست.

انتخاب محل تبلیغات در بیلبورد به عوامل متعددی بستگی دارد که به برخی از آن می پردازیم:

الف) اگر تبلیغ شما برای قشر بسیار خاصی می باشد، باید از تبلیغ در معابر عادی خودداری نمایید. بعنوان مثال اگر محصول شما مرتبط به یک صاحب کارخانه و یا لوازم مربوط به کارخانه است ، بهتر است که در شهرک های صنعتی و اداری این تبلیغات نمایش داده شود. نمایش چنین تبلیغاتی در بیلبورد های سطح شهر مناسب نیست.

ب) اگر محصول یا برند شما برای افراد با میانگین درآمد بالا و به اصطلاح برای قشر مرفه می باشد، بهتر است در مناطق بالای شهر این تبلیغ قرار بگیرد.



3-ابعاد بیلبورد

بسته به نوع تبلیغ خود باید ابعاد بیلبورد خود را نیز تعیین نمایید.ممکن است بیان شود که هرچه ابعاد بیلبورد بزرگ تر باشد، برای دیدن و شناخته شدن بهتر است. اما همیشه بدین صورت نمی باشد.

می توان با صرف هزینه کمتر و درج تبلیغات در ابعاد کوچکتر، به نتایج مطلوب تری رسید.همانطور که در مطلب فوق بیان شد، اصولا از بیلبورد در ابعاد بزرگ برای برند شدن استفاده می گردد. در صورتی که ممکن است شما برای فروش محصول خود در منطقه ای خاص و برای عموم مردم نیاز به تبلیغ داشته باشید، می توانید از بیلبورد های کوچکتر که با نام لمپست و استند که در سطح شهر بیشتر است، استفاده نمایید که هم هزینه به مراتب کمتری دارند و همچنین می توانید در نقاط بیشتری از منطقه استفاده نمایید.


نام و نام خانوادگی
پست الکترونیکی
کد امنیتی :
با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884