مصرف کنندگان بیشتر به کدام رسانه های تبلیغاتی اعتماد می کنند؟

مصرف کنندگان بیشتر به کدام رسانه های تبلیغاتی اعتماد می کنند؟

تعداد بازدید : 309 تعداد نظرات : 0

این گزارش بر اساس داده های مربوط به نظرسنجی از هزار و سی مصرف کننده در ایالات متحده می باشد که هفته گذشته یک تبلیغ را دیده یا شنیده بودند؛ سن ۲۸ درصد از پاسخ دهندگان بین ۱۸ تا ۳۰، ۴۰ درصد بین ۳۵ تا ۵۵، و ۳۲ درصد ۵۵ سال می باشد.حدود ۶۱ درصد از پاسخ دهندگان به آگهی های ویدئویی که از تلویزیون پخش می شوند اعتماد دارند. ۵۸ درصد به چاپ اعتماد دارند. ۴۵ درصد به رادیو پادکست، ۴۲ درصد به بیلبورد های خارج از منزل، ۴۱ درصد به تبلیغات آنلاین، و ۳۸ درصد هم به رسانه های اجتماعی. نسل هزاره (فعلی) به نظر می رسد بیشتر از نسل های قبل به تبلیغات رسانه ایی اعتماد دارند. اختلاف بین نسل ها هنگام برقراری ارتباط با کانال های دیجیتال بیشتر نمایان می شود: 

۵۱ درصد از نسل هزاره میگویند که آنها به رسانه های اجتماعی وآنلاین اعتماد دارند. در مقایسه با نسل بیبی بومر (کسی که در دورهٔ انفجار جمعیّت پس از جنگ جهانی دوّم، یعنی در حدّ فاصل سال‌های ۱۹۴۶ و ۱۹۶۴ زاده شده‌ باشد) که تنها ۲۷ درصد از آنها به این رسانه ها اعتماد دارند.

حدود ۴۷ درصد از مصرف کنندگان با درآمد خانوار کمتر از ۴۹٫۹۹۹ هزار دلار به تبلیغات سراسری رسانه ها اعتماد دارند، در مقایسه با اعتماد ۶۱ درصدی خانوارهایی که درآمد انها بیش از ۱۰۰ هزار دلار می باشد.

مصرف کنندگانی که درآمد خانواده های آنها بالاتر است به هر یک از رسانه های تبلیغاتی، بیشتر از آنهایی که درآمد خانوار پایینی دارند، اعتماد می کنند.

درباره تحقیق: این گزارش بر اساس داده های مربوط به نظرسنجی از ۱۰۳۰ مصرف کننده در ایالات متحده می باشد که هفته گذشته یک تبلیغ را دیده یا شنیده بودند؛ سن ۲۸ درصد از پاسخ دهندگان بین ۱۸ تا ۳۰، ۴۰ درصد بین ۳۵ تا ۵۵، و ۳۲ درصد ۵۵ سال می باشد.

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیکی
کد امنیتی :
با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884