مزایده واگذاری تابلو...
مزایده گزار: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
کد پارس نماد:3897016
استان:البرز
شماره آگهی:14 - 1400
تاریخ شروع :1400/08/08
تاریخ درج آگهی :1400/08/08
عنوان آگهی:مزایده واگذاری تابلو...
شرح آگهی:
مزایده، مزایده واگذاری تابلو...
آگهی مزایده شماره 14 - 1400 ؟
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد مشخصات مندرج در جدول ذیل را از طریق فراخوان مزایده عمومی به شرکتها و کانون های تبلیغاتی واجد شرایط به صورت اجاره به مدت سه سال شمسی واگذار نماید .
ردیف | موضوع مزایده | تعداد تابلوها | جهت | ابعاد | مبلغ اجاره و قیمت پایه کارشناسی برای سه سال شمسی (ریال) | مبلغ سپرده به ریال | |
1 | تابلو بلوار چمران / ورودی اتوبان تهران کرج | 1 | افقی | 60 - 12 * 5 | 20.223.840.000 | 1.011.192.000 | |
2 | تابلو رمپ کنار گذر هاشمی رفسنجانی به سمت میدان مادر | 1 | عمودی | 63/75 - 8/5 * 7/5 | |||
3 | پل خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان کسری | 2 | شرق به غرب | 54 - 3 * 18 | |||
شرق به غرب | 45 - 3 * 15 | ||||||
4 | پل گلشهر میدان بسیج جنب تالار رضا ومتر | 2 | شرق به غرب | 45 - 3 * 15 | |||
غرب به شرق | 45 - 3 * 15 | ||||||
5 | پل جاده محمدشهر جنب شهرک نهال و بذر | 4 | شمال به جنوب | موافق | 45 - 3 * 15 | ||
مخالف | 45 - 3 * 15 | ||||||
جنوب به شمال | موافق | 45 - 3 * 15 | |||||
مخالف | 45 - 3 * 15 |
1- سپرده شرکت در مزایده به یکی از روشهای ذیل ارائه گردد:
- ضمانتنامه بانکی که به مدت سه ماه اعتبار داشته و قابل تمدید باشد
- واریز فیش نقدی به حساب شماره 100100100121 بانک شهر شعبه عظیمیه
2- برندگان نقل اول و دوم مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نباشند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد
3- سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در رد یا قبول پیشنهادات مختار است
4- مبلغ 1.000.000 ریال بابت هزینه خرید هر یک از اسناد مزایده به حساب شماره 700824126398 بانک شهر شعبه عظیمیه واریز و اصل فیش واریزی به امور پیمان های سازمان ارائه نمایند.
5- متقاضیان جهت خرید اسناد مزایده از تاریخ نشر این آگهی به مدت ده روز می توانند در ساعات اداری به امور قراردادهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مراجعه نمایند
6- محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات دبیرخانه سازمان می باشد
7- مهلت ارائه و تحویل اسناد حداکثر 10 روز کاری از تاریخ درج آگهی و تاریخ بازگشایی پاکات اولین جلسه پس از عودت اسناد می باشد
8- داشتن معرفی نامه همراه مهر و امضا مدیرعامل شرکت یا کانون تبلیغاتی هنگام خرید اسناد مزایده الزامی می باشد
9- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج شده است
10- مالیات بر ارزش افزوده به عهده مستاجر بوده و مبلغ کل قرارداد اضافه خواهد شد
11- هزینه چاپ آگهی و کارشناسی رسمی دادگستری برعهده برنده مزایده می باشد
12- از برنده مزایده ضمانت نامه بانکی یا وجه نقد واریزی معادل 10% مبلغ پیشنهادی وی بابت کل قرارداد (سه سال شمسی) به علاوه یک فقره چک معادل مبلغ کل قرارداد بابت ضمانت تخلیه اخذ می گردد
13- تاریخ بازگشایی پاکات راس ساعت 12 مورخ 1400.8.22 می باشد
آدرس و تلفن :البرز, البرز
منبع آگهی :امروز 1400.8.8