مزایده واگذاری تابلو...

مزایده واگذاری تابلو...

10 آبان 1400
تعداد بازدید : 44

مزایده گزار: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج

کد پارس نماد:3897016

استان:البرز

شماره آگهی:14 - 1400

تاریخ شروع :1400/08/08

تاریخ درج آگهی :1400/08/08

عنوان آگهی:مزایده واگذاری تابلو...

شرح آگهی:

مزایده، مزایده واگذاری تابلو...
آگهی مزایده شماره 14 - 1400  ؟
 سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد مشخصات مندرج در جدول ذیل را از طریق فراخوان مزایده عمومی به شرکتها و کانون های تبلیغاتی واجد شرایط به صورت اجاره به مدت سه سال شمسی واگذار نماید .

 

 ردیف موضوع مزایده تعداد تابلوها  جهت  ابعاد  مبلغ اجاره و قیمت پایه کارشناسی برای سه سال شمسی (ریال) مبلغ سپرده به ریال 
1 تابلو بلوار چمران / ورودی اتوبان تهران کرج  1 افقی 60 - 12 * 5  20.223.840.000 1.011.192.000
2 تابلو رمپ کنار گذر هاشمی رفسنجانی به سمت میدان مادر  1 عمودی 63/75 - 8/5 * 7/5 
3 پل خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان کسری 2 شرق به غرب 54 - 3 * 18 
 شرق به غرب 45 - 3 * 15 
4 پل گلشهر میدان بسیج جنب تالار رضا ومتر 2 شرق به غرب  45 - 3 * 15 
 غرب به شرق 45 - 3 * 15 
5  پل جاده محمدشهر جنب شهرک نهال و بذر  4 شمال به جنوب  موافق 45 - 3 * 15 
 مخالف  45 - 3 * 15 
 جنوب به شمال  موافق    45 - 3 * 15 
 مخالف   45 - 3 * 15 

1- سپرده شرکت در مزایده به یکی از روشهای ذیل ارائه گردد:
- ضمانتنامه بانکی که به مدت سه ماه اعتبار داشته و قابل تمدید باشد
- واریز فیش نقدی به حساب شماره 100100100121 بانک شهر شعبه عظیمیه 
2- برندگان نقل اول و دوم مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نباشند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد
3- سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در رد یا قبول پیشنهادات مختار است
4- مبلغ 1.000.000 ریال بابت هزینه خرید هر یک از اسناد مزایده به حساب شماره 700824126398  بانک شهر شعبه عظیمیه واریز و اصل فیش واریزی به امور پیمان های سازمان ارائه نمایند.
5- متقاضیان جهت خرید اسناد مزایده از تاریخ نشر این آگهی به مدت ده روز می توانند در ساعات اداری به امور قراردادهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مراجعه نمایند
6- محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات دبیرخانه سازمان می باشد 
7- مهلت ارائه و تحویل اسناد حداکثر 10 روز کاری از تاریخ درج آگهی و تاریخ بازگشایی پاکات اولین جلسه پس از عودت اسناد می باشد 
8- داشتن معرفی نامه همراه مهر و امضا مدیرعامل شرکت یا کانون تبلیغاتی هنگام خرید اسناد مزایده الزامی می باشد 
9- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج شده است 
10- مالیات بر ارزش افزوده به عهده مستاجر بوده و مبلغ کل قرارداد اضافه خواهد شد 
11- هزینه چاپ آگهی و کارشناسی رسمی دادگستری برعهده برنده مزایده می باشد
12- از برنده مزایده ضمانت نامه بانکی یا وجه نقد واریزی معادل 10% مبلغ پیشنهادی وی بابت کل قرارداد (سه سال شمسی) به علاوه یک فقره چک معادل مبلغ کل قرارداد بابت ضمانت تخلیه اخذ می گردد  
13- تاریخ بازگشایی پاکات راس ساعت 12 مورخ 1400.8.22 می باشد 

آدرس و تلفن :البرز, البرز

منبع آگهی :امروز 1400.8.8