ایده های جالب بیلبورد تبلیغاتی

ایده های جالب بیلبورد تبلیغاتی

3 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید : 3,552

تبلیغات موثر همواره یکی از دغدغه های صاحبان شرکت ها و مشاغل کوچک و بزرگ بوده است. تبلیغاتی که بتواند فکر و ذهن مخاطب را درگیر خود کند و اثری مثبت در ذهن او ایجاد کند. برای همین استفاده از ایده های جدید و خلاقانه در تبلیغات، مخاطب را به سمت خود جلب می کند. 

خلاقیت و ایجاد ایده جدید محدودیتی ندارد، زیرا میتوان یک موضوع را از ذهن هفت میلیادر جمعیت مشاهده نمود که هر کدام به آن موضوع از دریچه و نگاه خاصی می نگرند. این نوع تبلیغات خلاقانه درست جایی اوج می گیرد که بیلبورد تبلیغاتی وارد این عرصه شود. بیلبورد تبلیغاتی محیطی بسیار عالی و مهم برای نمایش محصولات و تزریق ایده ها و خلاقیت ها به ذهن مخاطب می باشد. در گذشته مطلبی در مورد یکی از انواع تبلیغات خلاقانه که با عنوان تبلیغات مبهم در بیلبورد می باشد ارائه داده شد. این مطلب نیز به نوعی ادامه ی مطلب گذشته می باشد.

همانطور که در مطالب گذشته مطرح شد، استفاده از رنگ بندی های مناسب، متن های کوتاه یا بلند، شناسایی دقیق مخاطب هدف می تواند تاثیر به سزایی در تاثیرگذاری تبلیغ بر بروی مخاطب داشته باشد. در اینجا نکته حائز اهمیت این است که اگر شخص طراح و یا طراحان بتوانند تمامی این نکات را در یک تبلیغ برای نمایش در بیلبورد تبلیغاتی جمع آوری نماید، بعنوان برنده قطعی در بازار تبلیغات انتخاب خواهد شد. زیرا کنارهم قرار دادن اصول طراحی و افزودن چاشنی خلاقیت باعث می شود تا اغلب مردم که از کنار آن  تبلیغ عبور میکنند، حداقل یک بار سر خود را به طرف آن تبلیغ برگرداند و اندکی برای مشاهده آن وقت بگذارد.


در ادامه با برخی از تبلیغ های خلاقانه و موثر در بیلبورد تبلیغاتی سراسر دنیا آشنا خواهیم شد:


در این تصویر که تبلیغ یک پودر لباسشویی نرم کننده می باشد را مشاهده می کنید که با زیبایی جذابی، بیلبورد تبلیغاتی را به عنوان یک لباس تا خورده و جمع شده نمایش می دهد که به وسیله استفاده از آن پودر لباسشویی قابلیت نرمی زیادی را بدست آورده است. این تبلیغ بصورت ملموس، نرم بودن لباس را در ذهن مخاطب القا می کند و باعث می شود تا مخاطب واقعا حس کند که آن یک لباس نرم است.



تبلیغ بسیار زیبای شرکت هیوندای که خودروی جدید خود را اینگونه در یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ به نمایش آورده است. این تبلیغ که تازه هنرنمایی خود را در شب آغاز می کند، نوری را از سمتی که تصویر خودرو در آن قیمت می باشد را به بخش مخالف خود در تصویر پخش می کند که به عنوان نور چراغ آن خودرو می باشد و در آن روشنایی، نام شرکت و شعار مربوط به آن را مشاهده می کنید که در شب نمای بسیار زیادی را به جاده و تبلیغات داده است.


بر خلاف تصویر قبلی که در شب نمای اصلی خود را به نمایش می گذاشت، این بیلبورد تبلیغاتی نمای اصلی خود را در روز نمایش می دهد. در تصویر قطره ی آب یا یکی از منافذ پوستی در بدن را مشاهده می کنید که شخصی در حال تمیز کردن آن با طی می باشد. مفهوم این تبلیغ، این است که با استفاده از کِرِمی که در تصویر مشاهده می کنید، می توانید تمامی منافذ پوستی در بدنتان را کاملا تمیز و پاکیزه نمایید تا از شر میکروب ها و امراض در امان باشید.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟