آشنایی با انواع بیلبورد تبلیغاتی (بخش تبلیغات محیطی مترو)

آشنایی با انواع بیلبورد تبلیغاتی (بخش تبلیغات محیطی مترو)

18 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید : 761

از دیگر انواع تبلیغات در سطح شهر و معابر پر تردد می توان به تبلیغات در مترو اشاره نمود. به تازگی و با رشد چشم گیر استفاده از مترو در شهرهایی از ایران که دارای مترو هستند، شرکت ها و گروه های تبلیغی نیز به این حوزه وارد شد و با انواع تبلیغات خلاقانه و جذاب، اقدام به عرضه محصولات و خدمات خود می کنند.


مترو چیست؟

به طور کلی، مترو عبارت است از قطارهای زیرزمینی درون شهری که برای جابجایی مسافران در اقصی نقاط شهر مورد استفاده قرار می گیرد. این قطارها از واگن های متصل به یکدیگر تشکیل می گردد و طراحی داخلی آنان به گونه ای است که برای جابجایی در فواصل کوتاه و حداکثر در ابتدا و انتهای یک شهر است. مسافران علاوه بر اینکه می توانند برروی صندلی های موجود در هر واگن بنشینند، می توانند در مواقعی که واگن ها شلوغ است، با نگهداشتن دستگیره هایی که برای ایستادن تعبیه شده است، مسیر را بصورت ایستاده دنبال نمایند.

حال چگونه می توان اقدام به انجام تبلیغات در مترو نمود؟

محیط مترو به دلیل بزرگ بودن ابعاد قطار ها و همچنین حضور تعداد زیادی از مسافران، دارای ابعاد زیادی از هر نظر می باشد. بطور مثال هر ایستگاه دارای جایگاه هایی بزرگ می باشد که مسافران تا رسیدن مترو در آنجا توقف می کنند. دقیقا یکی از محل های مناسب برای تبلیغات در مترو ، وجود دیوار های طویل در دو طرف ایستگاه می باشد که با نصب بیلبورد در محل های خاصی از آن دیوارها، مکانی مناسب برای نمایش محصولات و خدمات بوجود میآید.


همچنین از دیگر محل های مناسب برای تبلیغات در مترو استفاده از دستگیره هایی می باشد که برخی مسافران بدلیل کمبود مکان، از آن استفاده می کنند. این نوع تبلیغات با توجه به نزدیک بودن به مسافران باعث جذب مخاطب به مطالعه آن تبلیغ خواهد شد.


از دیگر فضاهایی که می توان برای تبلیغات در مترو از آن استفاده نمود این است که در اطراف پله های برقی که مسافران برای رفت و آمد از آن استفاده می کنند، تابلوهای لایت باکس نبص شوند تا در حین عبور از پله های برقی، بتوان آن تبلیغات را مشاهده نمود.


دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟