بازاریابی قدرتمند در شبکه های اجتماعی

بازاریابی قدرتمند در شبکه های اجتماعی

28 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید : 1,815

بازاریابی ابدا امری غیر ممکن و سخت نیست. در چند دهه گذشته کانال های ارتباطی بسیاری صنعت بازاریابی را به یک انقلاب عظیم تبدیل کرده است. تلویزیون ها جایگزین تبلیغات ویدئویی شده اند. پست های الکترونیک جای پست مستقیم را گرفته اند و روش های مختلف دیگر که همه حمایت مشهودی از بازاریابی جدید دارند به چشم می خورند. هر نوع کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک در قرن حاضر می تواند بدون هیچ گونه محدودیتی در بازار کسب و کار خود به بازاریابی و تبلیغات بپردازد.

با این حال دسترسی به بازارهای اشباع شده منجر به حضور نفوذ گران خواهد شد. اما یکی از پارامترهای بازاریابی موفق ماندگاری در یک برند است. که نیازمند کسب موفقیت های پی در پی در طول زمان می باشد.
بیشتر بازاریابان در این زمینه دچار سوالی می شوند که : ” آیا سرمایه گذاری در این مسیر ارزش دارد یا خیر ؟ “

شاید بتوان پاسخ این سوال را به این نحو داد که، بازاریابی نیز همانند هر استراتژی رسانه ای دیگری نیازمند یک هدف گرانشی می باشد. در غیر این صورت با پرداخت یا برداشت ها انجام می شود. در این جا ” برداشت ” به معنای اصلی کلمه نیست. بلکه بیشتر به معنای موثر بودن محصول یا برند در این زمینه می باشد. لزوما این دو سر فصل عامل اصلی نخواهند بود ولی تاثیرات مثبتی خواهند داشت.

بیشتر وبلاگ نویسان جهت پیروی از یک منش زمانی هر چند کوتاه و کم، به بازاریابی می پردازند. به این صورت که با بازاریابی از یک محصول خاص، زیر مجموعه محصول را هم تحت تاثیر تبلیغات قرار می دهند.این در حالی است که یک روند تأثیر گذار معمولا به معنای پیروی هر چند کوچک از جامعه کاری خاصی می باشد. تبلیغات در یک جامعه خاص می تواند پیام مارک شما را بیشتر از آنچه که تصورش را دارید تبلیغ کند. برای این ادعا می توانید به شبکه مجازی Pinterest نگاه کنید. یک شرکت که شهرت و اعتبار خود را پیش از ورود به بازار کسب و کار Pinterest ایجاد کرده است و در سال ۲۰۰۸ میلادی راه اندازی شده است. از طریق این شبکه گروه های کوچکی را تشکیل داده که می توان آن ها را نفوذی های وفادار به خود بنامد.

بنابراین یک فرمول استراتژی بازاریابی موفق که تاثیرات شگفت انگیزی دارد این است که میزان گروه ها یا افرادی که با شما همراه هستند را پیدا کنید و افزایش دهید.قدرت بازاریابی تاثیرگذار همانند قدرت یک گلوله برفی است. هنگامی که نام تجاری شما به یک جامعه مجلل معرفی و شناخته می شود، نمی توان انتظار بازده فوری مردم آن دسته را داشت. بلکه نتایج این امر تنها در طول زمان اندازه گیری خواهد شد.

با توجه به گسترش و همه گیری شبکه اجتماعی اینستاگرام بدون شک استفاده از این شبکه اجتماعی می تواند بهترین بازخورد ها را برای بیزینس های مختلف در پی داشته باشد. حتما تا کنون اقدام به ایجاد و راه اندازی یک صفحه در این شبکه اجتماعی کرده اید. با توجه به اقبالی بسیار خوب این شبکه در ایران اگر تاکنون در این شبکه فعالیتی نداشته اید حتما توصیه می کنیم اقدامات لازم را در این مورد انجام دهید.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟