3 علامت که مسیر صحیح تبلیغات را به شما گوشزد می کند!

3 علامت که مسیر صحیح تبلیغات را به شما گوشزد می کند!

31 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید : 1,954

ممکن است شما در حین مطالعه مطبوعات با تبلیغاتی مواجه شوید که تفکر کافی برای ساخت آن انجام نگرفته باشد و به نحوی یک تبلیغ بالغ و کامل به حساب نیاید.این گونه تبلیغات بعد از شایعه پراکنی ها در مورد ایمنی برند، تقلب ها، برنامه ریزی هایی که به سرعت تمام می شوند و بسیاری سهل انگاری های دیگر ساخته و پراکنده می شوند. اما طیف وسیعی از فن آوری ها و ابتکارات جدید در صنعت، در سال میلادی جدید امیدوار است که این مشکلات برطرف شده و بیشتر تبلیغات با برنامه ریزی های دقیق صورت گیرد تا تاثیرات بالقوه ای به جا بگذارد.

مارتین برت پیش بینی می کند که ۵/۸۱ % هزینه نمایشگرهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ از اکنون برنامه ریزی شده است.بنابراین آن چه که در دنیای برنامه نویسی رخ می دهد سبب موفقیت و شادی خواهد شد.این مشکلات برطرف شده و بیشتر تبلیغات با برنامه ریزی های دقیق صورت گیرد تا تاثیرات بالقوه ای به جا بگذارد.مارتین برت پیش بینی می کند که ۵/۸۱ % هزینه نمایشگرهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ از اکنون برنامه ریزی شده است.بنابراین آن چه که در دنیای برنامه نویسی رخ می دهد سبب موفقیت و شادی خواهد شد.

به کار گیری فایل txt
Ads.txt یک فایل کاربردی جهت فروشندگان است که به صورت عمومی و مجاز به فروش موجودی تبلیغات می پردازد. در حقیقت این فایل یک آگهی برای فروشندگان مجاز دیجیتال به شمار می رود.این فایل کاربردی یکی از پلت فرم های مورد تقاضای DSP ها از تاریخ ۱۵ نوامبر امسال است.این به آن معنا است که اگر یک فروشنده یک فایل Ads.txt را در سایت خود میزبانی کند قادر به خرید مستقیم می باشد و یا فروشنده مجاز نوعی کالا است. هر کسب و کاری که با این سرویس وارد تجارت خود شود می تواند از فروشندگانی که در پرونده کسب و کارش موجود هستند خرید انجام دهد.
به این ترتیب اگر یک مربی ورزش برای خرید یک جفت کفش نایک یا آدیداس وارد eBay شود احتمال زیاد از یک فروشگاه برند خرید انجام می دهد نه از یک فروشگاه شخصی. شما می توانید قبل از خرید محصول، مطمئن شوید کالایی که دنبال خریدش هستید از یک منبع معتبر خریداری می کنید.
با وجود این ویژگی ۲۵ % فروشندگان و یا پخش کنندگان کالا از این نکته مثبت بهره مند می شوند. و شرکت ارائه دهنده از این بابت بسیار خشنود است.


پیشنهادات مدیران برای خرید مستقیم
زمانی که در یک مزایده شرکت می کنید باید بسیار دقیق و سریع عمل کنید. به نحوی که فرصت این که یک لحظه سرتان را به اطراف بچرخانید نخواهید داشت.پیشنهادات قیمت در جاوا اسکریپ به خریداران و مبادلات آگهی این اجازه را می دهد که پیشنهادات خود را قبل از بارگذاری صفحه مشاهده کنند. به این معنا که قیمت بالاتر را می توانند در بالای صفحه مشاهده کنند.

برای این که درک دقیقی از این عملکرد داشته باشیم بهتر است به مزایای پیشنهادی نگاهی کنیم.

در ابتدا فروشندگان می توانند یک مبادله باز داشته باشند. Livesey می گوید : ” ما قادر به رقابت با معاملات مستقیم هستیم و بنابراین یک آژانس یا یک مشتری می تواند از برنامه های کاربردی جهت رقابت بهره مند شده و از برنامه فروشندگان دیگر اطلاع پیدا کند.”

این مسئله برای یک فروشنده بسیار حائز اهمیت است. چرا که شما قبل از یک خرید از برنامه های فروشندگان دیگر مطلع شده و قلمرو برنامه ریزی اتان را دقیق تر تنظیم خواهید کرد.جالب توجه است که این امر به شاخه برنامه ریزی کاربردی بسیار وابسته است.یکی از فرصت های خلاقانه که شاید مورد استفاده قرار نگرفته باشد، روش نتیجه گیری های متوالی با استفاده از بهینه سازی خلاقانه DCO است.به این صورت شخصی که برای نخستین مرتبه آگهی شما را می بیند برای آگهی های بعدی آماده تر است. در آگهی های دوم و سوم، تفاوت سبب جذب خواننده یا بیننده خواهد شد.

به کار گیری یک رویکرد عرفانی و شخصی سازی
شخصی سازی تبلیغ خود را با قصه گویی انجام دهید. برخی از هیجان تبلیغات مربوط به شخصی سازی است.این مسئله معمولا بستگی به نحوه کاربرد تکنولوژی دارد. یعنی این که کاری با یک تبلیغ خلاق انجام دهید.آپوتیو یک مبارزه با رومئو تگزاس بود. که ۱۰۰۰۰۰ نسخه فیلم را از طریق سلایق خاص مصرف کنندگان انتخاب کرد تا خلاقیت آن ها را مشاهده کند. این کمپین سبب ایجاد بسیاری از خلاقیت ها شد. این حساسیت ها را نیز می بایست به خوبی در نظر گرفت.
Livesey می گوید : ” نیازی نیست که برای رساندن یک محصول به دست مصرف کننده بیش از حد شخصی سازی کنید. زیرا زمانی که مصرف کننده کالای شما را استفاده کرد شخصی سازی شما را فراموش می کند. “
اگر شما Bentleys می فروشید می بایست کمی تجربه از آن داشته باشید. اما شما نمی توانید بیش از محدوده ایمیل به مصرف کننده خود نزدیک شوید. تبلیغ کننده همه چیز را می تواند تغییر دهند و تصویر واقعی از کاربرد کالا را به مردم نشان دهد.
Livesey به سادگی می گوید : ” برای پوشش دادن جمعیت انگلستان نیازمند ۶۰ میلیون نسخه خلاقانه نخواهید بود. مردم از فرمت های بسیار تاثیر گذار استفاده می کنند. فرمت هایی مانند Sublime skinz، Inskin، Undertone بیشتر مورد استفاده عموم قرار می گیرد.

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟