۲ نکته‌ی مؤثر و ساده برای افزایش فروش

۲ نکته‌ی مؤثر و ساده برای افزایش فروش

9 خرداد 1397
تعداد بازدید : 2,616

تمامی کسب و کارهای موفق در دو چیز مشترک اند: یک محصول عالی و دو استراتژی بازاریابی/فروش موفق. با این حال، بسیاری از صاحبان کسب و کار دوست دارند بر روی محصول تمرکز کنند و فراموش می‌کنند که استراتژی بازاریابی/فروش تا به چه اندازه می‌تواند آن‌ها را به جلو رانده و به موفقیت نزدیک‌شان سازد.

تمامی کسب و کارهای موفق در دو چیز مشترک اند: یک محصول عالی و دو استراتژی بازاریابی/فروش موفق. با این حال، بسیاری از صاحبان کسب و کار دوست دارند بر روی محصول تمرکز کنند و فراموش می‌کنند که استراتژی بازاریابی/فروش تا به چه اندازه می‌تواند آن‌ها را به جلو رانده و به موفقیت نزدیک‌شان سازد. اما آن چه که اهمیت دارد این است که بدانید چگونه هر دوی این موارد را به کار گیرید، خصوصاً اگر بودجه برای استخدام یک تیم ندارید. فرا گرفتن نحوه‌ی فروش و تبعاً افزایش فروش نقشی مهم در پیش‌برد اهداف یک کسب و کار دارد. چه این را دوست داشته باشید یا نه، فروش از جمله اساسی‌ترین موارد برای یک کسب و کار است و از این رو تسلط بر آن پلی ست برای رشدی فزاینده.


برترین مدیران فروش حال حاضر یعنی Kendrick Shope می‌خوانیم:

۱- یک دلیل برای پیگیری ایجاد کنید:
مشتری شما عمدتاً سرش شلوغ است و به همین دلیل این وظیفه‌ی شماست که توجه او را به سوی خود جلب کنید. یکی از راه‌ها برای انجام این کار این است که او را به یک مکالمه که پیش‌تر داشته اید ارجاع دهید و در واقع از کلماتی که او در مکالمه‌ی پیشین‌تان داشته استفاده کنید. مثلاً اگر او پیش‌تر گفته که در حال کم کردن ۱۵ پوند وزن است، می‌توانید با اشاره به این نکته پیگیری را آغاز کرده و او را به خود جلب کنید.

۲- احساس خوبی به او دهید:
نکته‌ی مهم دیگری که در این راستا می‌تواند به کارتان بیاید این است که باید کاری کنید که مشتری احساس خوبی نسبت به خودش پیدا کند. مثلاً در همان مثال قبلی برای رعایت این نکته می‌توانید بگویید:

«به نظر می‌رسد عزم‌تان جزم است که آن مقدار وزنی که گفتید را کم کنید. خیلی خوب است. باعث خوشحالی من است که با آدم باهوش و با جربزه‌ای مانند شما کار می‌کنم».

دغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
icoدغدغه ی مشتری، مهم ترین عامل در تبلیغات بیلبوردی
ico1397/05/28 ico20:14
دغدغه کلمه ای آشنا برای عموم جامعه در شرایط کنونی کشور می باشد. هر فردی در درون ذهن خود دغدغه ای را دنبال می کند.
اشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
icoاشتباهاتی که به بازاریابی شما صدمه وارد می کند
ico1397/05/24 ico18:06
اکثر مشتریان فعلی باهوش هستند. هر یک از آن‌ها هر زمان که یک وب‌سایت را باز می‌کنند و یا از هر طریقی به یک بازاریابی و یا تبلیغات مواجه می‌شوند بر اساس برخی معیارها تصمیم می‌گیرند که آیا این برند قابل اعتماد است یا نه، آیا می‌توان با خرید محصولات و یا
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
icoنکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی محلی
ico1397/05/18 ico19:19
امروزه روز دیگر محال است بتوان کمپانی یا برند موفقی را پیدا کرد که از هیچ یک از انواع بازاریابی استفاده نکند. بازاریابی در دنیای امروز یکی از اصول پایه‌ای هر کسب و کار و برند است. شاید جمله‌ی «وجود بازاریابی تضمین کننده‌ی موفقیت نیست» راست باشد اما ا
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟ (بخش دوم)
ico1397/05/16 ico16:12
در مطلب گذشته درمورد اهمیت و تاثیر هر فصل در تبلیغات بیلبوردی، مطالبی بیان شد. در این مطلب به بخش دیگری از این اهمیت و قوانین حاکم بر آن خواهیم پرداخت.
فصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
icoفصل های سال، چه تاثیری برروی تبلیغات بیلبوردی می گذارند؟
ico1397/05/15 ico17:45
شاید در ابتدا که با عنوان مطلب روبرو شدید، این موضوع به ذهن شما رسیده باشد که فصل های سال، چه ارتباطی با طراحی و بطور کلی استفاده از تبلیغات بیلبوردی دارد.
5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico5 بیلبورد تبلیغاتی جالب و جذاب (بخش چهارم)
ico1397/03/28 ico15:18
یکی از پرسش‌هایی که در عصر دیجیتال برای بسیاری از افراد پیش آمده این است که با وجود این همه روش برای تبلیغات دیجیتالی چه زمان عمرِ سایر تبلیغات به پایان می‌رسد؟